Hur kan man gilla att förstöra för andra?

Rubriken säger allt just nu. Förstår mig inte på hur man kan tycka det är kul?! 
Man borde snarare skämas för att man inte har nån medskänsla till andra personer. Men jag är glad ändå för att jag har enormt fina vänner runt omkring mig som finns där för mig! 
Idag har jag varit i skolan och det var helt okej där. Är så fokuserad nu för tiden om man jämför med innan...vilket är ett stort +.
Har nästan precis avslutat med "projektet" jag håller på med, eller avslutat har jag inte gjort men gjort klart det första. Anledingen till att jag inte lägger upp bilder än är för att det ska bli en överraskning *.*
Nu hade jag iallfall tänkt att göra en sjukt BRA utvärdering på en maträtt jag gjort hemma till min hemkunskaps lärare, inget fjäsk här inte haha. 
 
Har även börjat att kolla på Gossip Girl & tror att jag blir ett litet fan av den serien! 
Har kollat mycket på Vampire Diaries men tyckte att det behövdes en variering, varför inte Gossip girl då? :D Är på första säsongen och hoppas det blir ännu mer spännande! Så det blir att nörda den serien nu xD Rekomenderar såklart Vampire diaries!
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar