Nikeisar

Köpte dessa mumsingar på rea för några veckor sedan.
Helt klart värt! behövde oxå ett par nya som inte var klumpiga oså, nöjd! Köpte dem på dailyfreerun.com + fri frakt :)
Passade på att testa dem idag efter att ha varit sjuk, så lätta och härliga att gå i. Det blev i alla fall 10min hopprepp här hemma, ändå ganska jobbigt haha...har den sämsta kondisen ever. Men det ska jag träna upp nu tillsammans med dessa snyggingar!

Annaaa skriver:

Gahh va fina!! :o

Svar: :**
None None

Anna skriver:

Hur lång tid tog det för skorna att komma? Jag beställde ett par skor därifrån i lördags och pengarna har dragits men skorna har inte kommit än :/

Svar: Det tog kanske 1 & en halv vecka tror jag ;)
None None


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar