chill kväll

PH final snart haha taggad?!
Igår kväll pluggade jag en massa NO så hade inte tiden till att blogga, typiskt när jag kom på någon skojsig grej att blogga om men glömde av det för att jag inte skrev det direkt. Menmen..jag tränade även igår kväll efter stallet. Hoppade hopprep,100 hopp x2 och gjorde situps 50 x2. Försöker att hålla ett slags shema för mig själv för att tycka det är mer roligare att träna. Tar det lungt i början men kommer att köra på mer sen.
 
Idag har jag haft NO prov och det gick faktiskt bra, bästa jag gjort på ett NO prov.
Efter skolan åkte jag till Carambisen och red ut, hon var pigg! Sen gick jag en runda med isabelle, mini powerwalk kan man säga. Nu sitter jag här framför Catching Fire och äter fruktsallad, åh bästa filmen!
 
Peeta & Katniss är sååååå snygga
 
 


Kommentera

Namn
Kom ihåg mig?

E-postadress (publiceras ej)


Webbplats


Kommentar